חנות המוצרים של NEOX לקוסמטיקאיות, קוסמטיקאים ורופאי אסתטיקה - באזור המקצועי »

תפריט ראשי

החזרות והחלפות

לקוח.ה יקר.ה,

הכנת הזמנתך מתבצעת באופן מבוקר. באם נפלה טעות בהזמנתך, אנא פנה.י למחלקת שירות הלקוחות שלנו, עד 48 שעות מקבלת החבילה, ועדכנ.י אותנו על חוסר או פגם.
חשבונית להזמנה זו, מצורפת לחבילה. לקבלת העתק חשבונית נא לפנות לשירות לקוחות.

במידה ואת.ה  מעוניין.ת  במוצר.ים  חלופי.יים או החזר כספי, אנא צור.י קשר עם שירות הלקוחות:

מעוניינ.ת לבצע החזרה?

במידה והינך מעוניינ.ת להחזיר פריט מסוים (או את כל הפריטים בהזמנה),  תוכל.י לעשות זאת באם לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. פתיחת הקופסא או המיכל נחשבת כשימוש. ניתן להחליף את הפריט עד 14 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה בצירוף חשבונית. תנאים אלו תקפים להחזרה ,באמצעות שליח, למשרדי החברה, נאוטק קבוצת קורדן בע"מ רחוב היצירה 7 רחובות. 

לקבלת אישור החזרה נא לפנות במייל hazmanot@neotec-kordan.com  בציון מספר החשבונית , פרטי ההחזרה וסיבת ההחזרה. ההחזרה תתבצע רק לאחר קבלת אישור החברה במייל חוזר. בהחזרה שלא בגין פגם בהזמנה או במוצר.ים, עלות המשלוח חלה על הלקוח.

מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר מתנה, מוצר בונוס וכו', ואשר יוחזר ע"י הלקוח לחברה לא יינתן ללקוח החזר כספי עבור החזרה זו.

החזרה באמצעות שליח

  • על גבי טופס ההחזרה -הנמצא בחבילה בצמוד לחשבונית– יש לסמן X בשורה של הפריט אותו .ם רוצים להחזיר ולציין את סיבת ההחזרה.
  • את הפריט.ים אשר ברצונך להחזיר, יש להכניס לחבילה המקורית, לצרף את טופס ההחזרה שמילאת ולאטום את החבילה.
  • ברגע שהפריט.ים יגיע.ו אלינו ויעבור.ו  בקרה, אנחנו נשלח מייל אישור ופרטי הזיכוי על ההחזרה באמצעי התשלום שלך.
  • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט.ים מסוימ.ים מתוך ערכה, מארז ,או סט.

שאלות בנושא החזרה/החלפה

עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו ,באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו, עד שעה מרגע ביצוע ההזמנה: בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , בווטסאפ    053-5501424 

כן. בתוך שעה מרגע ביצוע ההזמנה.

בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות בבקשת ביטול, לשירות הלקוחות שלנו

 בווטסאפ  053-5501424 בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.  בעת הפניה, יש לצרף מספר הזמנה .

אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.

אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכה אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה. במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה, דמי משלוח ההחזרה יופחתו מסכום הזיכוי.


אנחנו כאך עבורך בכל שאילתה ובקשה

מוקד שירות הלקוחות של  NEOX DERMACARE

דילוג לתוכן